Η εκπαιδευτική εκδρομή των Καμινιωτών στην Πολιόχνη και η Ιλαρία Συμιακάκη


Έφυγε από τη ζωή η Ιλαρία Συμιακάκη. Υπεύθυνη του Αρχείου της Ιταλικής Αρχαιολογικής σχολής. Την Ιλαρία είχα γνωρίσει πριν από τρία χρόνια όταν ως Γραμματέας του Συλλόγου του χωριού μου είχα επισκεφτεί τη Σχολή αναζητώντας αρχειακό υλικό για τον εορτασμό των εκατό ετών ανασκαφών στην Πολιόχνη. Η Ιλαρία αρχικά μου έδειξε μια σειρά από άλμπουμ φωτογραφιών αρχαιολογικού ενδιαφέροντος. Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου. Δεν ήταν αυτό που ήθελα. Της εξήγησα. «Θέλω την Πολιόχνη  του 1920 με τα μάτια ενός παιδιού…»Με κοίταξε κι η ματιά της άστραψε. Περίμενε, μου ψιθύρισε. Έχω αυτό που αναζητάς. Έφυγε για λίγο και όταν επέστρεψε μου εμπιστεύτηκε την ωραιότερη αρχειακή φωτογραφία της Σχολής. Μαθητές των Καμινίων σε εκπαιδευτική εκδρομή στην Πολιόχνη προκειμένου να ενημερωθούν για την πορεία των ανασκαφών, όπως υπήρχε η υποσημείωση στο αρχείο. Την επόμενη ημέρα μάλιστα οι εκπαιδευτικοί είχαν στείλει ευχαριστήρια επιστολή για την ξενάγηση. Τεράστια η τιμή για μένα.

Καλό σου ταξίδι, Ιλαρία.

Με άπειρη εκτίμηση για την προσωπικότητα σου.

Ευαγγελία Λιάπη

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη